ویدئو - آموزش کاشت

فیلم آموزش کاشت بامیه از بذر تا محصول (زیرنویس فارسی)

فیلم آموزش کاشت بامیه از بذر

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت بامیه از بذر تا محصول را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت بامیه از بذر تا محصول را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

بامیه از جمله گیاهانی است که برای رشد نیاز به دما و آب و هوای گرم دارد. اگر دمای هوای کاهش پیدا کند این گیاه رشد نمی کند. برای کاشت بامیه از بذر ابتدا یک گلدان مناسب انتخاب کنید، گلدان باید از زهکشی مناسبی برخوردار باشد. گلدان های 6 و 7 سانتیمتری مناسب می باشد اگر گلدان در اختیار ندارید می توانید از ظروف ماست یک کیلویی استفاده کنید.

گلدان را با استفاده از کمپوست چند منظوره پر کنید. بذر های این گیاه شیرین و تا حدودی بزرگ، ریش ریش و لکه دار می باشد. در هر گلدان سه عدد بذر قرار دهید، سپس با انگشت خود کمی بذر را فشار دهید و روی آن را با لایه نازکی از خاک بپوشانید. پس از کاشت بذر گیاه را آبیاری کنید. برای آبیاری از آب تازه شهری استفاده کنید.

پس از کاشت گلدان را به مکانی مناسب و پر نور منتقل کنید می توانید گلدان را در آشپزخانه در جلوی پنجره نگه داری کنید. گیاهی آفتاب دوست می باشد که برای رشد به نور زیاد خورشید نیاز دارد. بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است و در این مناطق رشد می کند. خواص دارویی و درمانی زیادی دارد که از آن استفاده های مختلفی می شود.

بامیه از گیاهان فصل گرم می باشد. ساقه ی این گیاه ضخیم می باشد که انشعابات کمی دارد؛ برگ های سبز رنگ پهنی دارد که شیارهای ظریفی دارد. گل های به نسبت بزرگی دارد که به هنگام شکفتن منظره زیبایی را پدید می آورد. رشد سریعی دارد طوری که به سرعت رشد می کند و قابل برداشت می شود. بامیه ارقام مختلفی دارد. به هنگام برداشت میوه بامیه را با دست بگیرید و بکشید یا با استفاده از چاقو از شاخه جدا کنید. میوه بامیه به صورت باریک و دراز می باشد که ارتفاع آن به 3 تا 7 سانتیمتر و گاها بیشتر نیز می رسد.

برای خرید انواع بذر بامیه کلیک کنید.

برای خرید انواع بذر بامیه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *